gryslife.blogg.se

we like the cool kids

Shopping i Göteborg

Kategori: One Direction, Semester, Shopping

Den 22 Juni åkte jag upp till Göteborg med Moa. Vilket var skoj, det var helt okej. Det hände några saker vi inte var beredda på. 
När vi kom upp till Göteborg så gick vi av bussen vid Liseberg för vi skulle ditt. När vi ska ta våra väskor fick jag reda på att någon har tagit fel och tagit min väska istället. Men väskan fick vi tillbaka efter lite krångel. Liseberg var awsome. Jag säger bara, åk inte spinrock 3 gånger efter varandra. Man mår hemskt efter det. 
Dagen efter var ju konstreten som vi gick på. Antalgligen den sista med One Direction. Det var den trejde och sista, för mig iaf.
Men Moas mobil blev tagen dagen efter konsertern så vi har inga bilder alls. 
Vi gick i 5an huset i Göteborg och shoppade. Då stoppade någon ner handen i Moas jacka och tog hennes mobil. Inte jätte kul. 
Den stora orange saken, Get your glow on. Det är en ansiksmask som jag tycker är väldigt bra. Den rekonemderar jag, verkligen. Jag köpte den på Åhlens för 99kr.
Jag köpte också ett Mac läppstift för 195kr. 
Och läppglas för 185krSåhär ser det ut på. Det är rosa aktigt. Läppglanset är vitt. 
Jag köpte ett essie naglack med namn "need a vaction". Det är rosa och jag tycker de är mycket bättre än O.P.I. 
Inne på Glitter köpte jag hårnålar och clips örhängen, de är inte med på bilden för jag har redan tappat bort en av dem. Haha. 
Inne på bikbok köpte jag en kläning. Blå–vit. Faktiskt supernöjd.







KOMMENTARER:

  • Ester ryd säger:
    2015-06-30 | 00:24:27

    Hej jag fann presic din blogg och den verkade bra. Här är några bloggtips som Du kan andvända om
    Du får idétorka.
    Visa hur du sminkar dig varje dag.
    Ge tips och sånt på smink och skönhet
    Visa dina summer essentials (de du inte kan leva utan på sommaren)
    Du kan lägga ut olika recept på kakor och sen bilder på hur det blev när du bakade.
    Hoppas du fick några smarta tips😊

    Svar: Hej. Ja det fick jag. Tack
    Gry Calleberg

  • Ester ryd säger:
    2015-06-30 | 23:06:36

    Hej jag fann presic din blogg och den verkade bra. Här är några bloggtips som Du kan andvända om
    Du får idétorka.
    Visa hur du sminkar dig varje dag.
    Ge tips och sånt på smink och skönhet
    Visa dina summer essentials (de du inte kan leva utan på sommaren)
    Du kan lägga ut olika recept på kakor och sen bilder på hur det blev när du bakade.
    Hoppas du fick några smarta tips😊

Kommentera inlägget här: