gryslife.blogg.se

we like the cool kids

Avslutar helgen

Kategori: Allmänt

Hej finisar.

Idag tog jag förväl av Moa igen. Min vän har sovit hos mig i två dagar. Vi har haft riktigt kul. Den här helgen är alltid den bästa på året. Man har kul, man kan inte ha tråkigt. Jag menar det är crusing i stan, folk från hela sverige kommer till våran lila stad Tranås. Crusingen är det som sätter våran stad på kartan. 

Vi åkte ut på sjön idag med pappa och hans kompis. Vi åkte ut till torpön och käkade lunch. Det var väldigt gott men jag fick inte i mig så mycket. Sen åkte vi hem igen. Moa och jag satte på sista delen av Harry Potter, men jag somnade igen. Jag lyckas alltid somna när vi kollar på Harry Potter och jag vet inte varför. Det bara blir så. Moa åkte med pappa hem vid 21.

Jag ska ta och ringa min far nu som har varit borta sen 21 och jag vet inte vart han är alls. Nu är klockan 23.12 så är lite orolig..


Kommentera inlägget här: